17 Nisan'da 2022 İzmir'de düzenlenmiş olan "Maraton İzmir" organizasyonu içinde bulunan ve "İyilik Peşinde Koşuyoruz" sloganı ile gerçekleştirilen "Yardımseverlik Koşusu" kapsamında, Kanser Savaşçıları Derneği adına koşanlara destek olmaya çalıştık. Amaç, Kanser tedavisi olan çocuklar yatağa bağlı kalmadan, bisikletini sürerek tedavilerini olabilsinler diye, Serum Askılı Bisiklet olan ONKOBİS alabilmekti.Bütün çocuklar sağlıklı olsun diye katkılarımızı sunmaya devam edeceğiz.